6 Şubat 2011 Pazar

hikaye başlıyor


evet
bir heves başladığım blog'uma birden ara verdim
şimdi tekrar geldim:)


gelinmişim ben' e artık daha çok ilgi gösterilecek, hayaller, beğenilenler, hevesler, istekler hep buraya not edilecek.


Bizim durum biraz karışık, önce onu anlatarak başlayayım aslında.
Sevgili şu an askerde, dönüşte işi henüz yok, paramız yok, isteğimiz tabiki çok:)
bir yandan alternatif planlarımız var gelecek için, yurt dışında yaşamak gibi..
oyüzden burda hiç ev kurmaya para harcanmasa da direk göç mü edilse düşünceleri..
yani karışık, baya karışık


bütün bunların ortasında hevesli iki genç var işte bir de..
çocuk askerden dönsün, kız en güzel elbisesini giysin onu karşılasın
sonra son hız hazırlıklar yapılsın tatlı bir eylül günü akşam üstünde en sevdikleriyle uzun bir masada, uzun bir yemek yesinler.. tatlı müziklere yüksek kahkahalar eşlik etsin, herkes bu gece için ayrı sevinsin, sayısız fotoğraf çekilsin, gecenin sonunda herkes ne tatlı bir geceydi diye iç geçirsin:)


henüz ortada ailelerle resmiyete dökme durumu olmadığından ve ben de uzunca seneler ben evlenmiycem diye ortalıkta dolandığımdan bu üzerimdeki heves bana fazla geliyor zaman zaman:) "kendine gel" diyorum kendime:) hatta mesela bu blogumdan kimseye bahsetmedim bile..


ama meğer insan sevdiğiyle birlikte bir hayat geçirmeye herkesin önünde söz vermeye, birlikte bir hayat kurmaya bir yuva inşa etmeye baya heveslenebiliyormuş..


şimdi kendi kendime notlar tutuyorum bu şarkıyı düğünümüzde çalarız(aslında tam düğün olmayacak ama olsun:), bu el işi süsü kendimiz yapar ağaçlara asarız, böyle bir fotoğrafı kesin çektiririz diye.. 

artık burdayım ne de olsa..
bütün hikayeyi hemen bitirmeyeyim değil mi;)





2 yorum:

  1. Herşey gönlünce olsun cnm inşallah.. Merakla takip ediyorum.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. yorumunu yeni gördüm, ve bukadar geç gördüğüme bildiğin üzüldüm:(
    ilk takipçim olabilirsin:)
    teşekkür ederim çook!
    ve hepimizin en çok istedikleri hep olsun:)

    YanıtlaSil

evet hadi söyleyin bir şeyler:)