16 Mayıs 2011 Pazartesi

fotoğraflarda küçük ayrıntılar

kendim bizzat düğün fotoğrafçılığına ilgi duyduğumdan hergün türlü türlü düğün ya da nişan fotoğraflarına bakmadan edemiyorum:)
özellikle yurtdışında çok tatlı örnekleri var düğün fotoğraflarının, çiftler daha rahat, ayrıntılar daha özenli ve resimler de pek bir güzel doğal olarak:) bir konsept dahilinde 80'ler, 60'lar, trendy gibi gibi ya da bir filmden bir şarkıdan esinlenerek ya da bir renk çerçevesinde çekilen fotoğrafların ayrıca hastasıyım. ilerde bu hayalimi gerçekleştirebilirsem her bir ayrıntısıyla tek tek uğraşacağım, dekor objelerini gerekirse kendi ellerimle hazırlayacağım düğün, nişan aslında bakarsanız çift fotoğrafları çekmek istiyorum.. bakalım zaman ne gösterecek:)
her ayrıntısını gerekirse ellerimle hazırlayacağım şeyler derken çok ufak da olsa başladım sayılabilir.
Bir önceki yazımda bahsettiğim arkadaşımın fotoğraf çekiminde kullanması için çubuklu bıyıklar ve türlü kalpli süsler yaptım.
fotograf çekimi bugün gerçekleşeceğinden hazırladığım objeler kullanıldı mı ne oldu henüz bilmiyorum ama internette hayranlıkla baktığımız resimlerde görüyorum ki böyle ayrıntılar resimlere bir eğlence bir sıcaklık katıyor. alttaki resimde bekarlığa veda aktivitesinde de bıyıkların popülerliğini görebilirsiniz işte o benim üretimim:)

3 yorum:

  1. ben de böyle değişik fikirler istiyorum inşallah istediğim gibi olur

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler yapılıyor özellikle http://greenweddingshoes.com/, http://www.marthastewartweddings.com/ gibi sitelerdeki örneklerde.. insan herşeye özeniyor cidden:)

    YanıtlaSil

evet hadi söyleyin bir şeyler:)